Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Κ. ΠΑΡΑΡΑΣ: ''ΕΚΑΝΑ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΦΩΣΤΗΡΑ!''

«Φεύγω σαν φίλος...»

Τους λόγους της αποχώρησής του από τον Φωστήρα αποκάλυψε στο liganews.gr ο Κώστας Παραράς.
Ο υψηλόσωμος αμυντικός αποτέλεσε βασικότατο παίκτη στην ομάδα του Ταύρου στα δύο χρόνια που αγωνίστηκε, ενώ ήταν και από τα... αγαπημένα παιδιά της κερκίδας, λόγω της μαχητικότητάς του. Μάλιστα, σαν υστερόγραφο απάντησε σε όσους αμφισβητούν την προσφορά του στο σύλλογο.
Ο έμπειρος στόπερ δήλωσε για την απόφασή του να αποχωρήσει από το Φωστήρα: 
«Λόγω επαγγελματικών και προσωπικών λόγων δεν θα συνεχίσω στο Φωστήρα. Θεωρώ ότι κάποια επαγγελματικά πλάνα που έχω δεν μου επιτρέψουν να δίνω το 100% στην ομάδα, κάτι που δεν το θέλω. Πλέον κοιτάζω και για τοπικό, αν υπάρξει κάποια καλή πρόταση, που να με ικανοποιεί. Μπορώ να προσφέρω και σε Β' και σε Γ' Εθνική, αλλά από επιλογή μου θέλω να βρω κάτι που θα μπορώ να το συνδυάσω και με τα επαγγελματικά μου».
Για τις σχέσεις με την πρώην, πλέον, ομάδα του, τόνισε: 
Για τη φετινή πορεία του «φονέα», υπογράμμισε: «Ήταν μία περίεργη χρονιά για την ομάδα. Είχαμε τις καλές και τις κακές μας στιγμές. Ξεκινήσαμε για κάτι παραπάνω, στη συνέχεια πέσαμε, αλλά στο τέλος καταφέραμε ανέβουμε και να τερματίσουμε σχετικά ψηλά».
Το μήνυμα του προς τον κόσμο του Φωστήρα, ήταν: «Για τον κόσμο έχω να πω τα καλύτερα. Ωστόσο, κάποιες στιγμές φέτος δεν ήταν δίπλα μας, αλλά το δικαιολογώ, λόγω της μέτριας πορείας τη ομάδας. Είναι η δύναμη της ομάδας και είναι πάντα στην καρδιά μου».
Για τη διοίκηση του συλλόγου, ανέφερε:
 «Η διοίκηση ήταν κυρία από το ξεκίνημα της περιόδου, με κάποιες εξαιρέσεις που υπήρξαν κάποια προβλήματα. Έχω πολλούς φίλους, με τους οποίους θα κρατήσω επαφές και θα κάνουμε παρέα και στη συνέχεια».
Τέλος, σαν υστερόγραφο, ο Κώστας Παραράς δήλωσε: 
«Για μερικούς (καλό θα ήταν μη λένε πολλά και να σέβονται) που έχουν αμφιβολίες για το αν πρόσφερα ή όχι στην ομάδα, υπενθυμίζω ότι ήμουν μέλος της ομάδας του Φωστήρα που πήρε το μοναδικό επαγγελματικό του πρωτάθλημα τη σεζόν 2012-13, ενώ και πέρυσι για μένα η δεύτερη θέση ήταν σαν να το πήραμε, μέσα σε τόσο αντίξοες συνθήκες. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή απορία βρίσκομαι στη διάθεσή σας».  
ΠΗΓΗ: liganews