Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Ν. ΣΥΚΑΡΑΣ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!

Αποτέλεσμα εικόνας για φωστηρασ


Με δήλωση του στην ιστοσελίδα www.stoplekto.gr ο Νικήτας Συκαράς που αποτελεί ένα πρόσωπο που κατά καιρούς έχει προσφέρει σημαντική βοήθεια στον Φωστήρα γνωστοποίησε την πρόθεση του να στηρίξει την προσπάθεια ενότητας που γίνεται στον ‘Φονεα’.
Αναλυτικά, το κείμενο
Λόγω της απουσίας μου για σοβαρές επαγγελαμτικές υποχρεώσεις από τη Γενική Συνέλευση της ομάδας αισθανομαι την ανάγκη να τοποθετηθώ και να χειροκροτήσω την προσπάθεια ενότητας στην οποία και εγώ έχω βάλει ένα λιθαράκι όπως και πολλοί άλλοι.
Στις αυριανές εκλογές θέλω να καλέσω όλους τους φιλάθλους και τους γονείς των ακαδημιων να συμμετέχουν γιατί θεωρώ ότι σε αυτή την προσπάθεια υπάρχει στοχος. Η ομάδα περασε τα τελευταία χρονια μεγάλα προβλήματα αλλά παρ’ όλα αυτά στάθηκε με αξιοπρέπεια όρθια και δυνατή. Πρωταρχικός σκοπός αποτελεί να οργανωθεί διοικητικά αυτός ο ζωντανός οργανισμός που λέγεται Φωστήρας και να αξιοποιηθούν κατά το καλύτερο τρόπο οι ακαδημίες του που σε χαλεπούς καιρούς έβγαζαν ποδοσφαιριστές που ενίσχυσαν το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Θα ήταν παράλειψη να μην συγχαρώ-ευχαριστήσω για τη στάση της και τη φροντίδα της στο σωματείο τη δημοτική αρχή που έδειξε μεγαλείο ψυχής και σήκωσε το ανάστημα της αναλαμβάνοντας την ανακατασκευή του γηπέδου σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Στην προσπαθεια αυτή θα είμαι και εγώ στρατιώτης-αρωγός της ομάδας και καλώ όλο το κόσμο να συμμετάσχει στη διαδικασία των εκλογών της ομάδας μας.