Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Κ. ΑΡΖΕΝΗΣ: ''ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΦΩΣΤΗΡΑ''

Αποτέλεσμα εικόνας για αρζενης κωστας


Στις πρώτες του δηλώσεις, στο site stoplekto,  προχώρησε ο νέος προπονητής του ΦΩΣΤΗΡΑ, Κώστας Αρζένης.

Ο Κώστας Αρζένης είπε:

''Καταρχήν, θά 'θελα να ευχαριστήσω τον Διονύση Πανταζή και όλο το Διοικητικό Συμβούλιο ανεξαιρέτως, για την μεγάλη τιμή που μου έκαναν να με εντάξουν στην οικογένεια του ΦΩΣΤΗΡΑ.
Επίσης, θα 'θελα να ευχαριστήσω τον προηγούμενο προπονητή, τον Νίκο Παντέλη και του εύχομαι τα καλύτερα στην νέα του ομάδα.
Ο ΦΩΣΤΗΡΑΣ είναι μια πάρα πολύ μεγάλη και ιστορική ομάδα και από μ΄πινη της είναι μια πρόκληση.
Στα εναπομείναντα ματς πρέπει όλοι να αποδείξουμε ότι αξίζει να βρισκόμαστε και να αποτελούμαι μέλη του συλλόγου αυτού. Πάντα στον σύλλογο αυτό υπάρχουν κίνητρα και στόχοι και όλοι μας κρινόμαστε καθημερινώς. Για μένα προσωπικά αποτελεί πρόκληση για την καριέρα μου και θα κάνω τα αδύνατα - δυνατά να δικαιώσω αυτούς τους ανθρώπους αλλά και για όλο τον κόσμο του ΦΩΣΤΗΡΑ που πραγματικά το έχει ανάγκη''.

Για το άν το όνομα του πατέρα του στην ομάδα του δημιουργεί πρόσθετο άγχος, ο νέος προπονητής του ΦΩΣΤΗΡΑ απάντησε:

''Για μένα είναι επιπρόσθετο κίνητρο, επειδή παραδοσιακά ο πατέρας μου ήταν μεγάλο όνομα σαν ποδοσφαιριστής.
Τόσο εγώ, όσο και ο πατέρας μου, θέλουμε να πετύχουμε πράγματα με αυτή την ομάδα.
Θέλω να κάνω μια έκκληση στον κόσμο του ΦΩΣΤΗΡΑ, να συσπειρωθεί και να στηρίξει την προσπάθεια και να είναι σίγουροι ότι θα κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να τους δικαιώσουμε''.