Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΔΡΕΑ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ!

fost


Επειδή πολλά έχουν ακουστεί και έχουν γραφτεί με αποτέλεσμα να μην αντιστοιχούν στην πραγματικότητα, μέσω της προσωπικής μου δήλωσης θέλω να διευκρινιστεί η αλήθεια για όσους δεν την γνωρίζουν πλήρως. 
Αποφάσισα να βοηθήσει τον Φωστήρα στα τέλη Οκτωβρίου κι ενώ είχαν πραγματοποιηθεί συναντήσεις της νέας με την παλαιότερη διοίκηση με θέμα συζήτησης το οικονομικό κομμάτι που ταλάνιζε το σύλλογο. Αφού έγινε η συμφωνία σχετικά με το πόσο που θα έμπαινε στα ταμεία για να ξεκινήσει η ομάδα, δέχτηκα μια κρούση από τον κ. Σταμάτη Καζαντζή προκειμένου να συμμετάσχω σε αυτή τη νέα κίνηση και να βοηθήσω από την πλευρά μου. Ασφαλώς, οι υποχρεώσεις μου όσον αφορά την οικονομική μου συνεισφορά ηταν λιγότερες σε σχέση με τον υπόλοιπων χρηματοδοτών, αλλά αποδείχθηκε το αντίθετο. Εκεί που είχαμε συμφωνήσει σχετικά με τα πόσα που θα έμπαιναν στα ταμεία κάθε μήνα για να λειτουργούσε καθώς πρέπει το σωματείο, τα πρόσωπα που είχαν συμφωνήσει να σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος μετ' μαγείας... εξαφανίστηκαν. Για να μην μακρηγορούμε, από τότε μέχρι και σήμερα δηλαδή από τον Οκτώβριο μέχρι το Φεβρουάριο, προσωπικά έχω εκπληρώσει στο πενταπλάσιο τις υποχρεώσεις μου όπως επίσης και τα άλλα τέσσερα μέλη της διοίκησης. Όλοι μας έχουμε κάνει υπέρβαση και επειδή πλησιάζει και η Καθαρά Δευτέρα, θα έλεγα ότι κάποιοι άλλοι πάλι συνεχίζουν και... πετούν αετό. Με άλλα λόγια, οι υποσχέσεις των χρηματοδοτών έχουν μείνει στα ρηχά. Απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι αμέσως μετά τον αγώνα με την Τριγλία και ενώ ο κ. Καζαντζής πανηγύριζε μαζί με την ομάδα στα αποδυτήρια, υποσχέθηκε ότι την επόμενη ημέρα θα εκπλήρωνε τις υποχρεώσεις του προς το σωματείο. Φυσικά όλα αυτό έμεινε στα λόγια προφασιζόμενος ότι δεν ταυτιζόταν με την λειτουργία του συλλόγου υποστηρίζοντας παράλληλα ότι το φταίξιμο ήταν καθαρά δικό μου. Ο ίδιος παράλληλα είχε τονίσει σε μέλη του διοικητικού συμβουλίου αλλά και στον προπονητή της ομάδας, κ. Ψυρόπουλο ότι θα τηρήσει τις υποχρεώσεις του, εφόσον αποχωρήσω από τον σύλλογο. Μεγαλύτερη απόδειξη για να αποσαφηνιστεί η αλήθεια αποτελούν επίσης τα οικονομικά βιβλία που υπάρχουν στην ομάδα που αναφέρουν τα ποσά που έχουν καταβληθεί και πρόκειται να καταβληθούν συγκεκριμένα από το κάθε πρόσωπο. Ως εκ τούτου, αφού έχει διαπιστωθεί από τον κ. Καζαντζή ότι εγώ είμαι το πρόβλημα, αποχωρώ έχοντας ήσυχη τη συνείδηση μου και του ανοίγω το δρόμο ώστε να εισέλθει και πάλι στα διοικητικά δρώμενα της ομάδας και να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις προς την ομάδα. Φαίνεται ότι μέχρι το παιχνίδι με την Τρίγλια Ραφήνας, η λειτουργία του Φωστήρα έβρισκε σύμφωνο τον κ. Καζαντζή και τώρα κάτι άλλαξε. Αυτή είναι λοιπόν η αλήθεια σχετικά με τις εξελίξεις που έλαβαν χώρα τους τελευταίους τέσσερις μήνες. 
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα πέντε μέλη του διοικητικού συμβουλίου για τη συνεργασία και το μόνο σίγουρο είναι ότι όλη αυτή η... περιπέτεια μας έκανε πιο δυνατούς και μας ανάγκασε να αγαπήσουμε περισσότερο το σύλλογο.
 Ευχαριστώ επίσης το τεχνικό επιτελείο και τους ποδοσφαιριστές.
 Μετά τιμής,
 Ανδρέας Χατζηχρήστος''.