Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

''ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ''



Ικανοποιημένος αλλά και επηρεασμένος από την ένταση του αγώνα παρουσιάστηκε ο προπονητής του Φωστήρα, Κώστας Ψυρόπουλος, στη συνέντευξη τύπου αμέσως μετά τον αγώνα με τον Εθνικό. 
Ο ίδιος πέρα από το αγωνιστικό κομμάτι, στάθηκε στο γεγονός ότι αρκετά πρόσωπα δεν σέβονται την ομάδα του τονίζοντας ουσιαστικά ότι ο Φωστήρας θα πρέπει να έχει την απαιτούμενη εκτίμηση αφού πέρα από την ιστορία που διαθέτει φιγουράρει και στην κορυφή του 4ου ομίλου. 
Αναλυτικά, οι δηλώσεις του Καλαματιανού προπονητή:
Θέλαμε το παιχνίδι αυτό, ήταν για εμάς τελικός. Πήγαμε τον αγώνα εκεί που θέλαμε. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα μια ομάδα υπήρχε μέσα στο γήπεδο και προσπαθούσε να παίξει ποδόσφαιρο. Το κατορθώσαμε με μεγάλη υπομονή και επιμονή στο παιχνίδι. Ο τρόπος του παιχνιδιού που μας διακατέχει θα έλεγα από την αρχή του πρωταθλήματος είναι φανερός. Έχουμε μεγάλη υπομονή, σίγουρα ικανότητα και αξία. Οι παίκτες έδειξαν ότι έχουν δύναμη μεγάλη, πέρα από εκείνη που πηγάζει η ομάδα. Έχουμε τέτοιους παίκτες χαλκέντερους μέσα στην ομάδα που μπορούμε και ξεπερνάμε τα προβλήματα που δημιουργούνται. Εμείς όπως είπα είχαμε καθολική υπεροχή σε όλο το παιχνίδι, δικαιούμασταν σίγουρα την επίτευξη τέρματος στο ματς. Δημιουργήσαμε πολλές φάσεις και καταστάσεις και από στημένες μπάλες αλλά και από λειτουργία παιχνιδιού. Δεν απειλήθηκαμε ποτέ, μόνο από μεγάλη μεταβίβαση του στόπερ της αντίπαλης ομάδας και αυτός ήταν ο τρόπος παιχνιδιού της. Το είχαμε διαβάσει το είχαμε μελετήσει. Αυτή η ομάδα δεν είχε κάνει εκτός έδρας κάτι, το γνωρίζαμε και αυτό. Από εκεί και πέρα, θα είναι καλό να μην προκαλούμε. Ποδόσφαιρο είναι, άθλημα είναι και καλό θα ήταν να μην προκαλούμε. Κανένας. Ούτε εμείς αλλά ούτε και οι αντίπαλοι. Κάποιοι θα πρέπει να καταλάβουν ότι έρχονται σε ένα ιστορικό σωματείο και δεν πρέπει να προκαλούν και να λένε ότι έρχονται για νίκη λες και παίζουν με τον τελευταίο. Η ομάδα είναι πρώτη με διαφορά και αυτό έχει μεγάλη σημασία.
Σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με το που μπορεί να φτάσει ο Φωστήρας, ο Κώστας Ψυρόπουλος δήλωσε:
Εμείς πρέπει να μείνουμε προσηλωμένοι στην δική μας ομάδα. Αν θα αλλάξει κάτι όπως το είχαμε δηλώσει και μέσα στην εβδομάδα θα συμβεί το Γενάρη. Αυτό θα το δούμε, έχουμε χρόνο μπροστά μας. Σίγουρα μας ενδιαφέρει η ομάδα να αλλάξει κατηγορία. Την ομάδα την έχουμε φέρει εδώ εμείς και κανένας άλλος. Διοίκηση, τεχνικό επιτελείο και ποδοσφαιριστές και σίγουρα όπως είπα και λίγο πριν, αν αλλάξουν οι στόχοι της ομάδας, αυτό δεν είναι δική μας δουλειά, εμάς δική μας δουλειά είναι να πηγαίνουμε παιχνίδι με παιχνίδι αφού ο μοναδικός στόχος της ομάδας ήταν εξ αρχής να παραμείνει στην κατηγορία γιατί υπήρχαν πάρα πολλά προβλήματα. Θα ήθελα να πω ξανά για να μην υπάρχει κάποια παρεξήγηση και με την ομάδα του Εθνικού. Δεν έχουμε τίποτα το παραμικρό, ούτε κι εγώ προσωπικά, με κανέναν πραγματικά. Ίσα-ίσα δεν υπάρχει λόγος. Κι εγώ προπονητής είμαι και δεν θέλω να δώσω δικαίωμα κανένα. Θέλω να το διευκρινίσω απο μόνος μου ότι αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι ότι στην ένταση τη δική μου. Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι εγώ είμαι μαχητής στη ζωή μου καταρχήν και κατ” επέκταση στα όσα έχω πετύχει και με την ομάδα εδώ. Εδώ είναι η ιστορία της ομάδας. Εχω ανέβει όλες τις κατηγορίες στο ποδόσφαιρο. Είναι σχολή ποδοσφαίρου δεν έχω ανέβει τα σκαλοπάτια του σπιτιού μου μόνο, γιατί κάποιοι στέκονται στις ομάδας μόνο. Δυστυχώς ορισμένοι ξέρουν να γλύφουν ανθρώπους, παράγοντες είτε αυτής της ομάδας που είμαι εδώ ή κάποιας άλλης. Είμαι άνθρωπος που δεν μπορώ να κρατήσω το στόμα μου κλειστό, κάποιοι ξέρουν και το διαχειρίζονται καλύτερα γιατί έτσι τους βολεύει. Εγώ είμαι καθαρός και ξάστερος”.
Ερωτηθείς που αναφερόταν στην τελευταία τοποθέτηση του ο έμπειρος προπονητής υπογράμμισε:
Κοιτάξτε γίνονται κάποια πράγματα που δεν είναι σωστά. Πρέπει να σέβεσαι και τα σωματεία, να μην είσαι εμπρηστής και να ξέρεις να κάνεις δηλώσεις. Άλλωστε παιχνίδι είναι πρώτα απ” όλα γιατί ξεχνάμε και τι ήρθαμε να κάνουμε. Γενικά μιλάω δεν αναφέρομαι κάπου προσωπικά. Όταν πάμε να το προσωποποιήσουμε χάνει το νόημα. Ομάδα είμαστε, είπα και λίγο πριν μια ομάδα υπήρχε μέσα στο γήπεδο αγωνιστικά. Αυτή είναι η δική μου άποψη προσωπική. Απλώς μέσα στην ένταση του παιχνιδιού να συμβεί αυτό και δεν θα πρέπει να γίνει”.
ΠΗΓΗ: stoplekto