Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Β. ΧΑΛΚΙΑΣ: ''ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ''



Μέσω προσωπικής του δήλωσης ο δεξιός οπισθοφύλακας του Φωστήρα, Βασίλης Χαλκιάς θέλησε να πει το δικό του “ευχαριστώ” για την αφιέρωση που του έκαναν το τεχνικό επιτελείο και οι συμπαίκτες του μετά τη νίκη που σημείωσε η ιστορική ομάδα στον αγώνα με τον Ατρόμητο Πειραιά την περασμένη Κυριακή. 
Ο ίδιος που πριν από μερικές ημέρες έχασε τον πατέρα του θέλησε να ευχαριστήσει τα συγκεκριμένα πρόσωπα αλλά και εκείνα που στάθηκαν δίπλα του αυτές τις δύσκολες ώρες λέγοντας τα εξής: 
Θα ήθελα να ευχαριστήσω το τεχνικό επιτελείο και τους συμπαίκτες μου που στάθηκαν στο πλάι μου αυτές τις δύσκολες ημέρες. Η αφιέρωση που έγινε από την πλευρά τους μου δίνει δύναμη και βλέπω ότι πέρα από εξαιρετικούς συνεργάτες ότι έχω να κάνω με καταπληκτικούς ανθρώπους που στάθηκαν στο πλάι μου από την πρώτη στιγμή. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλο το κόσμο για τη συμπαράσταση του αυτές τις δύσκολες ώρες.
Με εκτίμηση Βασίλης Χαλκιάς