Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

ΡΟΥΓΚΑΛΑΣ - ΜΑΤΑΙΣΕΝ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΜΑΖΙ!



Ο Κωνσταντίνος Ρουγκάλας μετά το πέρασμα του από την Ατλέτικο Μαδρίτης και από τον Ηρακλή στη συνέχεια, πλέον βρίσκεται στο Βέλγιο φορώντας την φανέλα της Λέουβεν. Ο 21χρονος αμυντικός μιλάει στο Gazzetta.gr για τις εμπειρίες που αποκόμισε στους «ροχιμπλάνκος», τους λόγους που δεν κατάφερε να καθιερωθεί εκεί, αλλά και τον τίτλο του βασικού που έχει αποκτήσει με το... καλημέρα στην ομάδα του Βελγίου.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Κωνσταντίνου Ρουγκάλας στο Gazzetta.gr...
Για αρχή, ας γυρίζουμε το χρόνο λίγο πίσω και συγκεκριμένα πέρυσι το καλοκαίρι, όταν και προέκυψε το ενδιαφέρον της Ατλέτικο Μαδρίτης...
Εκείνη την περίοδο, έψαχνε στόπερ για την δεύτερη ομάδα της. Με είχαν προτείνει στην Ατλέτικο και οι άνθρωποι της με είχαν δει αγωνιζόμενο με τις μικρές Εθνικές. Τους άρεσα, αλλά στην επαφή που είχαμε, μου είπαν οτι πρέπει να κάνω λίγο υπομονή. Περίμεναν μήπως κατέβαινε από την πρώτη ομάδα ένας κεντρικός αμυντικός, αλλά τελικά αυτό δεν έγινε και προχώρησε η δική μου περίπτωση.
Τα πράγματα εκεί πως ήταν;
Όταν ακούς το όνομα της Ατλέτικο Μαδρίτης, το μυαλό σου πάει σε επίπεδο Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα. Οι εγκαταστάσεις τους όμως δεν έχουν σχέση με αυτές τις δύο... Σίγουρα όμως πρόκειται για μία μεγάλη ομάδα, με εξαιρετική συμπεριφορά προς όλους τους παίκτες, με «ζεστό» κοινό και πολύ καλή οργάνωση.
Πως ήταν να είσαι συνυπάρχεις στον ίδιο χώρο με παίκτες όπως ο Μάριο Μάντζουκιτς, ο Φερνάντο Τόρες, αλλά και με έναν προπονητή όπως ο Ντιέγκο Σιμεόνε;
Δεν συνυπήρχαμε απλά στις εγκαταστάσεις της ομάδας, αλλά πολλές φορές γυμναζόμασταν μαζί, καθώς έκανα προπονήσεις και με την πρώτη ομάδα.
Άρα, το συναίσθημα θα ήταν πιο έντονο...
Κοίτα, εκείνη την ώρα δεν το σκέφτεσαι. Απλά προσπαθείς να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό. Μετά όμως, όταν πήγαινα σπίτι και σκεφτόμουν αυτό που είχε προηγηθεί έλεγα στον εαυτό μου: «Κοίτα πως τα φέρνει η ζωή στο ποδόσφαιρο. Από τη μία μέρα στην άλλη, είσαι δίπλα σε τόσο μεγάλους παίκτες».
Γιατί όμως δεν κατάφερες να καθιερωθείς
Η αλήθεια είναι οτι δυσκολεύτηκα να προσαρμοστώ. Κανένας από τους συμπαίκτες μου δεν μιλούσε αγγλικά και όπως καταλαβαίνεις δεν με βοήθησε αυτό. Προσπάθησα να μάθω εγώ Ισπανικά και μου πήρε λίγο χρόνο. Ο προπονητής που είχε δώσει την συγκατάθεσή του για να αποκτηθώ, άρχισε να εμπιστεύεται, αλλά έφυγε. Ήρθε ο καινούργιος και έπρεπε να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα και στο στιλ που ήθελε να περάσει στην ομάδα. Δεν ήταν ευχαριστημένος με εμένα και μου είπε οτι δεν θα πάρω ευκαιρίες. Για αυτό θα έπρεπε να πάω δανεικός κάπου για να παίζω. Έτσι αποφάσισα να φύγω και να έρθω στον Ηρακλή. Πιστεύω οτι ήταν καλύτερο για εμένα να φύγω.
Έγινες καλύτερος από την θητεία σου εκεί;
Σίγουρα. Αν και έμεινα 6 μήνες εκεί, βελτιώθηκα σε πολλά πράγματα. Οι προπονήσεις ήταν πιο πιεστικές και είχαν ασκήσεις κυρίως με μπάλα. Ο καιρός που πέρασε στην Μαδρίτη με βοηθάει πολλά τώρα στο Βέλγιο. Απέκτησα πολλές εμπειρίες.

Και τώρα βρίσκεσαι στην Λέουβεν...
Ναι, υπήρχε ενδιαφέρον από πέρυσι, αλλά έπαιζαν στην δεύτερη κατηγορία. Μου είχαν πει οτι πιστεύουν σε εμένα και αν εξασφαλίσουν την άνοδο θα είμαι στα πλάνα τους για την πρώτη κατηγορία. Εγώ τότε ήμουν στον Ηρακλή, αλλά μόλις τελείωσαν τα play off στο Βέλγιο και προβιβάστηκαν, αμέσως ήρθαν σε επικοινωνία μαζί μου. Ο προπονητής της Λέουβεν είναι ο Τζάκι Ματάισεν, τον οποίο είχα και στον Φωστήρα. Δεν το σκέφτηκα καθόλου, αμέσως ξεκίνησα τις διαδικασίες για να μείνω ελεύθερος...
Στο Βέλγιο εμπιστεύονται πολύ τους Έλληνες παίκτες τα τελευταία χρόνια...
Ναι, γιατί όσοι έχουν έρθει εδώ έχουν αφήσει καλές εντυπώσεις. Πάρτε για παράδειγμα τον Γιώργο Γκαλίτσιο που ήταν τόσα χρόνια στην Λόκερεν. Ο Στέργος Μαρινος έχει μπει στον τρίτο του χρόνο στην Σαρλερουά και θεωρείται από τους πιο αξιόπιστους παίκτες. Βλέπουν οι ομάδες οτι οι Έλληνες παίκτες τους δικαιώνουν, για αυτό και συνεχίζουν να τους εμπιστεύονται.
Με τα άλλα παιδιά που είναι στο Βέλγιο, μιλάτε καθόλου;
Ναι... Και με τον Μαρίνο και με τον Σηφάκη και με τον Παπάζογλου. Βρισκόμαστε συχνά για φαγητό. Ειδικά με τον Μαρίνο που είμαστε μισώ ώρα απόσταση. Άλλωστε το Βέλγιο δεν είναι μεγάλη χώρα.
Το συμβόλαιό σου τι διάρκειας έχει;
Είναι για δύο χρόνια και στο τέλος του, η ομάδα έχει την οψιόν ανανέωσης.
Εκεί πως σε υποδέχθηκαν;
Η αλήθεια είναι οτι οι περισσότεροι στην ομάδα και ειδικά οι οπαδοί δεν με ήξεραν. Όλοι είχαν την απορία, αλλά ξεκίνησα καλά και τώρα τους έχω κερδίσει με την απόδοσή μου. Και τους οπαδούς και την διοίκηση...
Αυτό φαίνεται και από τις συμμετοχές σου στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος...
Ναι, έχω παίξει σε όλα τα παιχνίδια βασικός.
Η Λέουβεν τι ομάδα είναι;
Όπως σου είπα ανέβηκε εφέτος... Ουσιαστικά έχει κρατήσει τον ίδιο κορμό με πέρυσι. Στηρίζεται κατά 80% περίπου σε ποδοσφαιριστές που είναι από 23 έως και 25 ετών. Μικρούς σε ηλικία δηλαδή... Στόχος μας φυσικά είναι εξασφαλίσουμε την παραμονή μας στην κατηγορία όσο πιο νωρίς γίνεται και μετά βλέπουμε. Με το σύστημα διεξαγωγής του πρωταθλήματος, αν καταφέρεις να μπεις στα play off υπάρχει πιθανότητα να φτάσεις σε μία θέση που οδηγεί στην Ευρώπη. Βέβαια είναι πολύ νωρίς για να πούμε κάτι τέτοιο...
Οι προσωπική σου στόχοι ποιοι είναι;
Θέλω να κάνω μία γεμάτη χρονιά. Τόσα χρόνια ήμουν μία από εδώ και μία από εκεί. Μακάρι η χρονιά να συνεχίσει έτσι όπως ξεκίνησε. Να μαζέψω εμπειρίες και σιγά σιγά να κάνω το επόμενο βήμα.
Η ζωή εκεί πως είναι;
Το Λέουβεν είναι μία φοιτητική πόλη, πολύ ήσυχη. Τις ελεύθερες ώρες πηγαίνω γυμναστήριο και κάνω παρέα με άλλους Έλληνες, με τους οποίους πηγαίνουμε καμία βόλτα και για φαγητό.
Η Ελλάδα σου λείπει καθόλου;
Όχι όσο όταν έφυγα την πρώτη φορά και πήγα στην Μαδρίτη. Βέβαια σε αυτό παίζει ρόλο και το γεγονός οτι παίζω εδώ που είμαι, νιώθω ευχαριστημένος και δεν έχω καιρός να μου λείπει η χώρα μου.
Θα ήθελες να συνεχίσεις στο εξωτερικό ή θα προτιμούσες κάποια στιγμή να γυρίζεις στην Ελλάδα;
Προς το παρόν είμαι ευχαριστημένος εδώ... Θα ήθελα να μείνω όσο περισσότερο γίνεται. Βέβαια στην ζωή και ειδικά στο ποδόσφαιρο, ποτέ μην λες ποτέ. Αν πάντως ερχόταν μία πρόταση από μία καλή ομάδα, σίγουρα θα την συζητούσα.