Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

ΝΕΣΤΟΡΑΣ ΓΚΕΚΑΣ: ''ΠΡΟΚΛΗΣΗ Η Β' ΕΘΝΙΚΗ''



Ο Νέστορας Γκέκας μίλησε στο «ΦΩΣ» για τη μεγάλη εμφάνιση στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο.
Από τους κορυφαίους σε απόδοση παίκτες του Φωστήρα είναι ο Νέστορας Γκέκας.
Ο 19χρονος γκολκίπερ, που στην ομάδα του «Ταύρου» αγωνίζεται ως δανεικός από τον Παναθηναϊκό, ήταν εξαιρετικός στην εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Πανιώνιο για το κύπελλο και κράτησε το μηδέν στην άμυνα.
Μιλώντας στην εφημερίδα «ΦΩΣ» ανέφερε για τον ίδιο:
 «Δουλεύω σκληρά σε κάθε προπόνηση. Εάν δουλεύεις κάποια στιγμή δικαιώνεσαι και ανταμείβονται οι κόποι σου. Βέβαια εγώ δεν έχω πετύχει τίποτα ακόμη. Είναι νωρίς και έχω μπροστά μου αρκετή δουλειά για να φτάσω ψηλά. Ευχαριστώ τον προπονητή μου, τον κ. Βαζέχα, και τη διοίκηση του Φωστήρα για την εμπιστοσύνη που έχουν δείξει στο πρόσωπό μου. Πέρσι είχα παιχνίδια με την ομάδα νέων του Παναθηναϊκού αλλά φέτος έχω μπροστά μου την πρόκληση της Β' Εθνικής. Πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο πρωτάθλημα. Θα είναι σχολείο για εμένα. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα σε αυτή την κατηγορία. Οι άνθρωποι του Φωστήρα κάτι είδαν σε εμένα και τους ευχαριστώ. Από εκεί και πέρα θέλω να τους δικαιώσω και να προσφέρω στην ομάδα που ανήκω αυτή τη στιγμή».
Όσον αφορά το κλίμα στην ομάδα και το μυστικό της εξαιρετικής πορείας στο Κύπελλο, ο Γκέκας είπε: «Είμαστε μια οικογένεια μέσα στα αποδυτήρια. 
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Και εμείς οι τερματοφύλακες είμαστε μια γροθιά και όλοι δουλεύουμε για το καλό της ομάδας. Ο ένας βοηθάει τον άλλο». 

Για το ματς της Νέας Σμύρνης και το βαθμό που πήρε η ομάδα απέναντι στον Πανιώνιο τόνισε: «Όλη η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά. Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε κλείσει τους χώρους και δεν κινδυνεύσαμε. Στην επανάληψη ήταν λογικό να δεχθούμε πίεση αλλά αντέξαμε ενώ είχαμε και τις ευκαιρίες μας για να σκοράρουμε. Ευχαριστούμε τον κόσμο για τη συμπαράσταση. Ήταν δίπλα μας και εξαιρετικός. Θέλω να πω και συγχαρητήρια στον τερματοφύλακα του Πανιωνίου Παπαδόπουλου, ο οποίος επίσης έκανε 2-3 μεγάλες αποκρούσεις».
Όπως επισημαίνεται στο δημοσίευμα, πριν από λίγους μήνες είχε βρεθεί μια ανάσα από την Μίλτον Κέινς Ντονς. 
«Είχα την τύχη να εργαστώ με σπουδαίους προπονητές στον Παναθηναϊκό. Τους Οικονομόπουλο, Αλεξούδη, Αγριογιάννη και Λάππα» κατέληξε.