Κυριακή 13 Απριλίου 2014

MAΤΑΙΣΕΝ: ''ΜΕ ΕΒΡΙΣΕ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ''



Χείμαρρος κατά του διαιτητή Κατσικογιάννη ο Τζάκι Ματάισεν στη συνέντευξη Τύπου μετά το ματς Αιγινιακός- Φωστήρας.
Με 20άλεπτη καθυστέρηση ξεκίνησε η συνέντευξη Τύπου στο Αιγίνιο, διότι ο τεχνικός του Φωστήρα είχε παράπονα από τον διαιτητή Κατσικογιάννη και δεν ήθελε να παραστεί. Τελικά, έκανε δηλώσεις, αποκάλυψε ότι ο διαιτητής τον έβρισε και ανέφερε το διάλογο! Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ενώπιον της κάμερας του OTE TV ο Τζάκι Ματάισεν:
«Έχω πολλά παράπονα από τον διαιτητή. Ο αντίπαλος δεν χρειαζόταν τη βοήθειά του. Σε μία φάση του είπα ότι δεν είναι φάουλ, αυτός με αποκάλεσε μαλ.... Επειδή είμαι ξένος και δεν γνωρίζω πολύ καλά ελληνικά τον ρώτησα και μου απάντησε ο διαιτητής “χέστηκα”. Δεν πρέπει να βοηθούν τους αντιπάλους. Δικός μας στόχος είνα να μαζέψουμε όσους βαθμούς μπορούμε για να προχωράμε θετικά στα άλλα παιχνίδια. Ο Αιγιανιακός ήταν καλύτερος από εμάς είχε δύναμη και πάθος.
Εμείς παίξαμε καλύτερα από το πρώτο παιχνίδι με τον Ηρακλή. Είμαστε μία νεανική ομάδα με παίκτες που διψούν για διάκριση. Προχωράμε και βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι».
Ο Κώστας Ρουγκάλας είπε: «Από την πλευρά μου θα συμφωνήσω με τον προπονητή μου ότι ο διαιτητής ήταν ειρωνικός. Εμείς είμαστε μία ομάδα με νέα παιδιά και σε κάθε παιχνίδι προσπαθούμε για το καλύτερο».
ΑΙΓΙΝΙΟ: Σάββας Αχλατλής